Marketing tussen culturen - J.-C. Usunier

Artikel 803 van 890
€ 13,95
Voorraad 1 stuk

Een culturele benadering van internationale marketing.

Voorstanders van mondialisering beweren graag dat de culturele verschillen steeds meer verdwijnen en de wereld een groot dorp wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt in de marketing en de internationale handel dan ook enigszins verwaarloosd.

Dit boek vult dat hiaat op door internationale marketing vanuit een cultureel perspectief te benaderen. Marketingsystemen van verschillende landen worden vergeleken en de interactie tussen mensen van verschillende culturen besproken. Hierbij komen ook omkoperij, ethiek en internationale onderhandelingen aan de orde.

Auteur

: Jean-Claude Usunier

Artikelnummer 

: BF0990

Categorie

: Studie en management

Taal

: Nederlands

ISBN

: 97890 5261 1389

Uitgever

: Academic Service

Druk

: 1

Jaar

: 1995

Pagina's

: 508

Bindwijze

: Paperback

Afmetingen

: 16 x 24 x 3 cm.

Conditie

: Als nieuw - goed; een paar lichte krasjes op de buitenkant

Verzending

: Pakketpost

INCLUSIEF VERZENDKOSTEN

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

© 2012 - 2024 sjakieendeboekenfabriek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel