Marketing tussen culturen - J.-C. Usunier
Een culturele benadering van internationale marketing.
Voorstanders van mondialisering beweren graag dat de culturele verschillen steeds meer verdwijnen en de wereld een groot dorp wordt. Zij hebben niet geheel gelijk. Het verschil tussen nationale culturen wordt in de marketing en de internationale handel dan ook enigszins verwaarloosd.
Dit boek vult dat hiaat op door internationale marketing vanuit een cultureel perspectief te benaderen. Marketingsystemen van verschillende landen worden vergeleken en de interactie tussen mensen van verschillende culturen besproken. Hierbij komen ook omkoperij, ethiek en internationale onderhandelingen aan de orde.
Auteur | : Jean-Claude Usunier |
Artikelnummer | : BF0990 |
Categorie | : Studie en management |
Taal | : Nederlands |
ISBN | |
Uitgever | : Academic Service |
Druk | : 1 |
Jaar | : 1995 |
Pagina's | : 508 |
Bindwijze | : Paperback |
Afmetingen | : 16 x 24 x 3 cm. |
Conditie | : Als nieuw - goed; een paar lichte krasjes op de buitenkant |
Verzending | : Pakketpost |
INCLUSIEF VERZENDKOSTEN