Winning the Service Game - B. Schneider / David E. Bowen

Artikel 206 van 892
€ 21,10 € 15,95
Voorraad 1 stuk

This text offers guidelines on what it takes to deliver outstanding service. It presents over 50 explicit rules for delivery service quality and it argues that in order to gain competitive advantage in customer service, companies must focus on retaining customers. The book's findings are based on dozens of company examples and a decade of research.

Voor de inhoud: zie foto 2.

Auteurs

: Benjamin Schneider, Professor of Psychology at the University of Maryland / David E. Bowen, Associate Professor of Management at Arizona State University

Artikelnummer 

: BF6715

Categorie

: Studie en management / Engelstalige boeken

Taal

: Engels

ISBN

: 9780875845708

Uitgever

: Harvard Business School Press

Druk

: 1

Jaar

: 1995

Pagina's

: 295

Bindwijze

: Hardcover, met stofomslag

Afmetingen

: 16 x 24 x 3 cm.

Conditie

: Als nieuw

Verzending

: Pakketpost

INCLUSIEF VERZENDKOSTEN

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

© 2012 - 2024 sjakieendeboekenfabriek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel