The seven secrets of service strategy - J. Horovitz

Artikel 364 van 2286
€ 13,99
Voorraad 1 stuk

Reveals how to compete through service differentiation by concentrating on the creation of valuable service culture and customer loyalty programs that improve customer satisfaction. Provides a systematic approach on work achieved with over 100 companies.

Voor de inhoud: zie de foto's 2 en 3.

Auteur

: Jacques Horovitz, Professor of Service Strategy, Marketing and Management, IMD, Lausanne, Zwitserland

Artikelnummer 

: BF8431

Categorie

: Studie en management / Engelstalige boeken

Taal

: Engels

ISBN

: 9780273635772

Uitgever

: Prentice-Hall

Druk

: 1

Jaar

: 2000

Pagina's

: 140

Bindwijze

: Hardcover, met stofomslag

Afmetingen

: 16 x 24 cm.

Conditie

: Als nieuw (boek) - goed (omslag); slijtageplekje op de vouwlijn met de binnenflap; geplakt mini-scheurtje

Verzending

: Brievenbuspost

INCLUSIEF VERZENDKOSTEN binnen Nederland

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

© 2012 - 2024 sjakieendeboekenfabriek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel