18 Gulden regels voor Seniorenmarketing - J.-P. Treguer

Artikel 486 van 891
€ 12,95
Voorraad 1 stuk

Wie ouderen weet te winnen voor zijn producten of diensten kon wel eens spekkoper blijken te zijn. Senioren vormen een fatastische groep voor marketeers. De groep van 5O-plussers is immers het snelst groeiende segment in onze samenleving. Zo begint drs. G. van Schaik, voorzitter van het NIMA, zijn voorwoord in dit boek. Van Schaik stelt dat marketeers die niet inhaken op de ouderentrend zelf ouderwets zijn. Ze zullen gepasseerd worden door ondernemers die de 'zilveren stroom' wel op de juiste waarde weten te schatten.

Dit boek reikt 18 Gulden Regels aan, die marketeers kunnen helpen en inspireren bij het bewerken van de seniorenmarkt. Het is een bewerking van '18 Règles d'or pour seduire les seniors' van de Fransman Jean-Paul Tréguer. De tekst is aangevuld met acht cases over seniorenmarketing in de praktijk bij ING, PTT Telecom, Kras Stervakanties, Magazine Plus, Sparta, Renault, Centraal Beheer en de 5O+ Beurs.

Auteur

: Jean-Paul Treguer

Artikelnummer 

: BF0566

Categorie

: Studie en management

Taal

: Nederlands

ISBN

: 9789014056715

Uitgever

: Adfo Specialists Groep

Druk

: 1

Jaar

: 1997

Pagina's

: 96

Bindwijze

: Paperback

Afmetingen

: 16.5 x 24 cm.

Conditie

: Als nieuw

Verzending

: Brievenbuspost

INCLUSIEF VERZENDKOSTEN binnen Nederland

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

© 2012 - 2024 sjakieendeboekenfabriek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel