Transformeren om te overleven - H. Toch

Artikel 549 van 911
€ 13,95
Voorraad 1 stuk

De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen tijdperk lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's... die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.

Auteur

: Herman Toch

Artikelnummer 

: BF0282

Categorie

: Studie en management

Taal

: Nederlands

ISBN

: 97894 0140 1265

Uitgever

: Lannoo

Druk

: 1

Jaar

: 2012

Pagina's

: 301

Bindwijze

: Paperback

Afmetingen

: 17.5 x 24cm.

Conditie

: Als nieuw

Verzending

: Brievenbuspost

INCLUSIEF VERZENDKOSTEN

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

© 2012 - 2024 sjakieendeboekenfabriek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel